;

صفحه نخست

تازه های هواشناسی

اخبار و رویدادهای هواشناسی

 

نشست عمومی معاونین سازمان هواشناسی کشور با همکاران هواشناسی استان اردبیل

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان اردبیل، در سفر دو روزه معاونین سازمان هواشناسی کشور برگزاری جلسه عمومی و پرسش و پاسخ با همکاران اداره کل هواشناسی استان اردبیل یکی از برنامه های مسئولین سازمان هواشناسی بود که در روز پنجشنبه 31 تیرماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

در این نشست علی دولتی مهر مدیرکل هواشناسی استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان در جمع همکاران به اهم برنامه های هواشناسی استان از جمله پیشرفت پروژه رادار، وضعیت ایستگاههای هواشناسی استان، توسعه هواشناسی کاربردی (سامانه تهک ) به ویژه هواشناسی کشاورزی، مسائل و مشکلات اداری، ساماندهی نیروی انسانی پرداخته و توضیحاتی ارائه نمودند. سپس سوالاتی از طرف همکاران در خصوص امورات اداری جهت پاسخگویی مطرح گردید.

آقای امیر شقاقی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با ارائه اهداف و برنامه های سازمان با اولویت افزایش درآمدزایی سازمان، نسبت به سوالات همکاران پاسخ و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی همه همکاران امسال نیز همچون سال گذشته شاهد عملکرد خوبی در خصوص محقق شدن پیش بینی ها باشیم.

آقای میرزایی، معاون فنی و شبکه ایستگاههای هواشناسی کشور نیز در صحبت های خود با اشاره به اهمیت بدنه اصلی سازمان یعنی ایستگاههای هواشناسی، خودکار سازی ایستگاهها را اولویت اول برنامه ششم توسعه هواشناسی عنوان نموده و تغییر جدی در شرح وظایف کارشناسان هواشناسی همدیدی را مطرح نمودند. ایشان همچنین در توسعه هواشناسی کاربردی(تهک)، خودکار سازی فرآیند برداشت داده، انتقال داده و ارسال داده به کاربر نهایی را جزء اساسی ترین بخش تحول در سازمان هواشناسی کشور دانسته و گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری مدیران استانها و بسترسازی مناسب، اجرای لایه سوم توسعه هواشناسی کاربردی در آینده نزدیک در سطح شهرستانها عملیاتی گردد

 

منبع خبر:

روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان اردبیل

جايگاه اينترنتي خبر :

http://www.ardebilmet.ir/to/khbar/1395/1395-04-31(neshast).htm

تاريخ خبر :

04/ 05 / 1395

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان اردبیل می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از محتویات آن استفاده نمایند.